Tuesday, February 24, 2009

~Bekok~

Hmmmm..... Ni plak aku nak citer pasal trip ke bekok.....  mase tuh 21 hri bulan... Sabtu lepas.... pagi2 dah bersiap... biler dah siap trus g umah Hunny.... kene tggu yang len sampai.... Kiteorng yang kat umah hunny pun kemas2 la brg ape yang kene bawak.... mcm2 la dieorg  ni masak.... nasik goreng, ayam goreng berempah, makaroni goreng... hhuhuhu nyam nyam...!!!! sementara tggu si Afai sampai bwk asiah, ain, n noly... aku, khai, farah, y, n hunny pun berbual la....
mcm2 topik kuar, dri hal kuliah sampai la gosip artis.... hahahah.....

Sampai je afai, kitorg pun betolak... adalah dlm kul 10 lebey la.... G sane naik 2 keter jer.... 9 org gak.  Yang join g bekok kali ni khai, farah, y, hunny, afai, asiah, noly, aien n of course aku.... Dalam perjalanan tuh, kitorg singgah jap kat kedai kat kawasan bekok tuh... nak beli ais.... Agak jauh gak la.... Hampir kul 12 bru kitorg sampai sane....

Teruja bbdk nie... aku tak la.... ni second aku g bekok.... Yang aku lemah nyer, kene naik bukit plak... aku ni dah la 'sihat' kan... mmg sempot nak sampai atas... tapi tk la atas sgt..... oleh kerana dah sempot, tepakse la kitorg port kat area yang dirasakan seswai... Ok la port tuh, ader meja n kerusi.... bley letak brg2.....  ape lagi, trus la mkn.... Lapo siot...!!! Lepas makn tru je mandi... port yang ni air dier cetek skit la.... kurang best skit... 

Pastu si hunny cri port len.... dier g dlu, pastu aku follow dier... Port yang kitorg jumpe ni mmg best.... Agak dalam, xde batu n bersih..... Aku pun suroh la si hunny influence yang len soh pindah port bru nie.... At first, diorg mcm xnak je, last2 gerak gak.... Mmg best port bru tuh...

Kitorg pun teruskan la aktvt mandi manda kat situ sampai la kecut jari kaki n tangan....  Tak lame tuh, blek la umah.... Mmg enjoy la time tuh.... Enjoy sesangat.... Rase mcm nak g lagi jer.... huhuhu....

Sekian,


No comments:

Post a Comment