Tuesday, February 24, 2009

~Ayer Panas Gadek~

Huh.... Panas siot...!!! Bukan aksi ni ok... Suasane kat Ayer Panas Gadek... HOT in There!!! name pun ayer panas kan...?  That time aku g ngan housemate aku with my neighbour, Leez n Kak Wani. Kiteorg betolak dalam kul 12.30 malam.... G mlam la besh... Klu g tgh hri, bek xyah mndi ayer panas... Am I right...?  Rombongan ni 2 keter jer... Adalah dlam 9 org..... Mule2 kumpul kat depan umah aku kat Hibiscus Heights ni, dah kumpul sumer, trus betolak....
Tak bwk bekal ape2 pun... Just Sky juice, in case haus mase mandi... Terhidrat.. Perjalanan pun lancar.... Cume driver bwk laju sgt la... aku ni takut skit klu naik keter2 yang dipandu laju...  Mule2 sampai kat sane, tertnye gak la... betol ker tmptnyer... mcm bgnan yang tak siap jer... Ghupenyer, tgh under construction.... Bukan bahagian kolam la, cume bahagian sebelah kolam... Malam tuh, mmg ramai giler org g mandi kat sane.... aku pun naik heran, coz seblum ni mase aku g sane, mmg tak ramai sgt... So, bley la conquer tempat.... Skali.... Hampeh... Ramai plak couple2 yang mandi kat situ... Aku pun lupe, mase aku g tuh, dah masuk 14 feb... Valentine's Day.... Bajet tul la dorang nie... Tapi, kiteorg still dpt port yang ok, ape lagi... Trus jer mandi.... Mmg panas.... mcm kene rebus.... Tapi, lagi HOT aksi2 yang ditayangkan kat saner.... Org len pun berchenta gak... Tak perlu la nak showing off sgt... hmm.....

Anyway, mmg best la kat saner.... coz ader kolam yang panas dier ok, ade gak yang panas dier bley dikatakan agak melampau... (boleh rebus telur)..... Aku syorkan sesape nak release tensen ker, ape ker.. Dtg ar Ayer Panas Gadek, kat Alor Gajah, Melaka..... Mmg besh.... lagi satu, air panas kat sini, adalah air panas semulajadi, kurunk dpt bau belerang mase mule2 masuk pintu nak ke kolam..... Bayaran nak masuk sini pun murah..... huhuhu.... Senang2 g la yer...

Sekian,


No comments:

Post a Comment