Wednesday, January 21, 2009

~Liburan~

Sejak dok kat segamat nie, tak bnyk sgt aktvti yang boleh buat.... maksud ak aktvt sosial lah....
paling kuat pun g karok ngan bbdk umh n jiran sebelah..... Nak g funfair kat Bandar Utama tuh, emmmm.... mcm scary jer.... Org pun xde.. dah mcm "HAUNTED FUNFAIR". Klu M.Knight Syamalan (Hollywood Director) dtg segamat nie die musti suker....
Semester sblm2 ni, aku slalu nyanyi kat K-Box. 1 lagu RM1. Suke2 boleh la... kate org stakat nak shumbangkan lagu bole lah sgt.... Itu pun pergi time kije tak bnyk g. Klu kijer dah belambak, jgn haraplah nak berlibur sane sini. Mau terperap kat dalam umah, sampai dah bersawang... huhuhu...
Slalunyer klu karok, aku g Nirwana... tak pun kat snuker center yang dkt ngan KFC segamat....
itu je la yang ader.. Tapi skang nie, aku dpat tau ader tmpt yang lagi best n selesa....
tempat karok tuh, tempat baru... Kedai die kat atas butik baju BONANZA. Dekat Bandar Utama. Tapi mahal skit la.. Biase la tu, karok dlam bilik besor.... name tmpt tuh K1...
Tapi yang tak bestnyer kat situ, lagu dier tak brape nak update sgt...
lebey kurang mcm kat K-Box gak...
Lagu cine je yg bnyk.... Sah2 la aku ni amek mandarin... Tapi basic jer kot....
Sem ni bru Mandarin III... hmmm... aku nie dah merapek sampai kesitu plak...
ni yang aku malas nak tulis blog....
musti punyer la nak merapek... takpe la... tggu next post sayer yer....

No comments:

Post a Comment